четвер, 9 лютого 2017 р.

Післяурочне заняття “Хакатон” для учнів

Тема: Морально – психологічні проблеми серед учнівської молоді школи
Наприклад: адаптація учнів до навчально-виховного процесу в школі, допомога відстаючим учням у навчанні, відвідування студентами навчальних занять, неформальне лідерство в академічних групах, здоровий спосіб життя, учнівський «дрескод» тощо.
Вік учасників: 10 - 11 класи


Завдання:
  1. виявлення актуальних проблем серед учнівської молоді школи та формулювання теми дослідження
  2. збору інформації (опис, анкетування, опитування, спостереження), статистична обробка даних, підготовка презентації проекту.
  3. з’ясування стану означеної проблем
  4. організація дозвілля – для обраної групи та тематики
  5. захист проектів з допомогою інформаційних технологій

План:
  1. “круглий стіл” - визначення мети “Хакатону”
  2. настанова, розповідь завдань та вимог
  3. поділ учасників на групи
  4. обговорення ідей
  5. час для підготовки презентації ідей
  6. презентація
  7. визначення переможців, ідеї яких будуть втілюватися у школі


Морально – психологічні проблеми – один із підрозділів проблем бачення навчання у сучасній школі. Ми виділили основні морально – психологічні проблеми навчального процесу у наш час, а саме:
-     Проблема спілкування;
-     Зловживання новітніми технічними засобами;
-     Прояви агресії в учнівському колективі;
-     Нездоровий клімат у колективі, що забезпечує навчальний процес;
-     Відсутність толерантності у колективі;
-     Небажання учасників навчального процесу займатися самоосвітою;
-     Ігнорування правилами здорового способу життя;
-     Гіпер — опіка чи небажання батьків налагоджувати контакти зі школою;
-     Відсутність взаємозв’язку і взаєморозуміння між батьками й дітьми.
Цей ряд проблем можна було б продовжувати, адже життя не стоїть на місці. Щодня виникають ті чи інші проблеми, які потребують негайного вирішення. Частина таких проблем вирішується, а частина переходить у категорію типових чи навіть глибоких.
Завдання учасників Хакатону не закривати очі на такі проблеми, не замовчувати і не відвертатися від них, а намагатися знайти конструктивне рішення. Хай не одразу, з часом, але рішення!

Для досягнення цієї мети ви повинні навчитись самостійно мислити, окреслювати, розв’язувати проблеми, проводити експерименти, інтегрувати знання різних навчальних предметів, установлювати причинно-наслідкові зв’язки, прогнозувати наслідки реалізації різних варіантів.
тому проблема стимулювання пізнавальної, дослідницької, експериментальної активності та самостійності учнів під час навчання не втрачає своєї актуальності, а її розв`язання стає можливим за умови наукової розробки й застосування інноваційних технологій у школі, як під час уроків, так і в позаурочний час.


Отже, Запрошуємо учнів які готові поділитися своїми ідеями!

Немає коментарів:

Дописати коментар