четвер, 9 лютого 2017 р.

«Викладати – це мистецтво, а не ремесло.
У цьому вся суть учительської справи…
Бути у постійному пошуку, вимагати,
вдосконалюватися – ось єдиний можливий
курс сучасного вчителя».

М.О. Рибнікова
У наші дні вміння учнів добувати знання самостійно й удосконалювати їх, уміння працювати з інформацією в різних галузях, здобуваючи, якщо це необхідно, нові навички, набагато важливіше міцності знань, тому що саме добуванням й удосконаленням знань їм доведеться займатися все свідоме життя. Щоб розвинути у школярів здатність працювати з інформацією, навчити їх самостійно мислити, уміти працювати в команді, потрібно застосовувати різні педагогічні технології, в тому числі і проектну.

Тому проблема стимулювання пізнавальної, дослідницької, експериментальної активності та самостійності учнів під час навчання не втрачає своєї актуальності, а її розв`язання стає можливим за умови наукової розробки й застосування педагогічних інноваційних технологій у школі, як під час уроків, так і в позаурочний час.



Для досягнення цієї мети було зозроблено ідею Хакатону на тему: “Морально – психологічні проблеми серед учнівської молоді школи” де учні повинні навчитись самостійно мислити, окреслювати, розв’язувати проблеми, проводити експерименти, інтегрувати знання різних навчальних предметів, установлювати причинно-наслідкові зв’язки, прогнозувати наслідки реалізації різних варіантів.
Метою є створення педагогом таких умов під час освітнього процесу, за яких його результатом є індивідуальний досвід проектної діяльності учня.

Продуктивна діяльність учнів під час хакатону, перш за все є плідним для освіти, є індивідуальною дією, результатом якої може бути корисний матеріал або нематеріальний продукт, отже, він має практичну цінність. Оскільки таке навчання розвивається у продуктивній діяльності, воно розширює сферу суб'єктивності в процесі самовизначення, творчості і конкретної участі.
Актуальність:
Актуальність створення хакатону на тему: “Морально – психологічні проблеми серед учнівської молоді школи” полягає в ефективному використанні інформаційно-комунікаційних технологій та розвитку творчого потенціалу учнів, їх здібностей до комунікативних дій, умінь експериментально-дослідницької діяльності, культури навчальної діяльності.
Метою хакатону є формування умінь використання інформаційних технологій у дослідницькій діяльності. Накопичення знань використання різноманітних можливостей інформаційних технології, у тому числі «хмарних» та інтерактивних, які допоможуть у практичній діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар